For the first time, you can open up your eyes..



Igår blev det först förfest hemma hos Ronja och Sanna. Morgan och några till höll för dörren när jag skulle ut från toaletten. Jag tar satts samtidigt som dom flyttar på sig, men Mogge hinner inte flytta på sig så långt så jag nockar han med dörren rakt på ögonbrynet, tydligen. Så idag går han omkring med ett blåöga..

Sedan skulle vi hur som helst med bussen. Jag står och läser i busskuren. Och läser något om att bussen går via.... Men jag förstår inte så mycket. Men konsterar att bussarna som går till vasaplan från sjukhuset osv går en annan väg än där vi står. Men folket säger; men annars skulle det ju inte stå vilka bussar som gick i den här busskuren om inte bussen gick förbi där. Men jo, mycket riktigt, bussen svänger precis innan vår busskur. Man hör någon skrika; Spriiiing!! Och alla börjar springa efter bussen. Jag har som sagt dragit på mig en sådan underbar hosta. Så att springa efter en buss, det var inte riktigt min grej..

Hur som helst vandrar vi igenom Ålidhem i jakt på Krogen Krogen. Men förvåndasvärt nog hittar vi väldigt bra faktiskt så vi är där kring 11- halv 12 kanske? Och jag måste säga att förväntningarna på krogen krogen, var inte sådär jätte höga kan jag väl påstå. Men jag blev förvånad faktiskt. Mycket folk och bara trevligt! Träffade gamla vänner som man inte träffat på ett antal år. Iallafall inte pratat med på ett bra tag.
Vi var även ett härligt gäng som for dit tillsammans också!

Jaa, kvällen vart förvånadsvärt bra faktiskt!!


Kvällens öl 29 kronor ( var Haniken), kvällens drink 49 kronor! Att det var gratis garderob gillades också!

Lorina och Micke sjöng, Hey hey Monica. Det lät så bra.. ;)


Heeejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0