Break the spell

How am I suppose to break the spell you got me under?

Farfar är uppe och går idag, har varit två riktigt jobbiga dagar för hela familjen nu, men nu är det på bättringsvägen hoppas jag. De närmaste dagarna är fortf kritiska men får hoppas på att farfar orkar med! <3

Utöver det har jag ett fantastiskt jobb. I löhv it! :)

Efter jobbet igår följde jag med Emelie på rusta. Sen biltema, sen strömpilen, sedan maxi, sen expo. 4 h tog det.. Var hemma i ca 30 min. Tog på mig å gick och mötte upp oskar. Gick på promenad i en halvtimme kanske, sedan satt vi här i soffan och snackade i ca 2 h :) bara trevligt!

Idag lyckades jag försova mig till 14 41, skulle fara kl 15 00... Gick sådär men hann duscha, torka håret, sminka mig, klä på mig och gå till mamma på en halvtimme. Det gjorde jag fan bra! Därefter jobb på travet. Jag gick mest å piffade i garderoben och Tobias satt på röven och åt korv. Men det var nog bäst så! ;D sedan hem till Emelie å tog en smoke och snackade skit! Konstaterade även att vi har magiska krafter osv, ni vet, det vanliga! ;)

God natt älsklingar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0