Cause when I leave for the night, I ain't coming back!

Vaknade imorrse, frös som satan, hostade så jag var övertygad om att snart kommer lungorna upp också och kroppen värkte. Toppen, svininfluensan tänkte jag. Men nu mår jag bra igen. Hostar fortf lite då och då. Men annars så är det bra! Sköönt. Jag vägrar ta den där sprutan också. Helt övertygad om att jag kommer överleva hur som helst så. Varför ska man vaccinera sig mot den här influensan, men inte mot tidigare? Veklingar kallar jag er. Punkt!

Gick nyss till Mias och hämtade min ett ton tunga väska som var kvar där sen i lördags. När man  jobbar till 8 och ska ut efter det, då finns ej alternativiet att gå hem, duscha och göra sig i ordning. Man packar istället schampoo som man tvättar håret med under kranen. Sen torkar man håret, lägger på lite smink på det flottigt äckliga ansikte man har efter att ha jobbat. Jätte mysigt! ;)

Hur som helst. Nu ska jag plugga på muskelgrupper. Prov imorgon.. Kan jag något? Icket! Filip sitter istället och tycker att jag ska gissa på vad han säger för muskel grupper. Men det går ju som det går. Tycker Filip är lite elak som är duktig på ngt jag inte kan ngt om.. :(

Bilder från helgen







  


I want to believe that there is something good in everyone of us. But thanks to you, I can't. And I don't thing I ever will..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0