God Jul All Of You! ;)

God Jul

-Just haft julklappsöppning. Följande har jag fått :
Tallrikar, 18 st, Ikea

-Bestik, Wonderful!

-6 st glas

-2 lampor med stativ, vita.

-En stekpanna och en kastrull

-Smink från märket Suhada. XL perfect lips (Läppglans i lila färg), Liqued Concealer, Compact Duo-Rouge ( true red), Duo eyeshadow ( Silver/graphite råsnygg), Liqued Eye-Liner och Bronzing pearls.

- Sockar, två st paket

Två linnen från lindex, samma linne, men i svart och grå. Slappa, snygga linnen.

Klänning från Gina Tricot

Två påslakan

Osthyvel

Skalare(?)

700 kr

Presentkort på H&M ( 150 kr )

Presentkort 800 på Ume Skin Art dvs, TATUERING!

Tvättkorg

Julstjärna

Två presentcheckar på SF

Om jag ska sammanfatta mina julklappar, underbart bra och fick det jag ville ha. Plus att nu kan jag flytta hemifrån utan att ha ångest för att jag måste köpa en massa.

Fortsatt trevlig jul!

Syns på Pipes ikv?!




Kommentarer
Postat av: frida

hello kom ihåg att du är skyldig mig pengar!

60 kr för biogodis när vi såg new moon + cider du delade med mig på corona 20-25? + att jag lämnade pengarna som var över av hunkan i din kjol :) så typ 130 sammanlagt? puss!

2009-12-25 @ 00:02:04
URL: http://rrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0