Is this the start of something good?...

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 23 tror jag
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är underbart, när man hittat den rätta. Tills dess är det överskattat!
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person?
Jadu, finns många. Men Mimmi just nu, för länge sedan jag träffade henne.
Har du svårt för att bli kär? En gång var det lätt, efter det har det varit väldigt svårt att släppa in någon så pass nära som jag gjorde då.
När kysste/hånglade du med någon sist? Hemlis!
Ångrar du det? Icket
Är du singel? Det stämmer bra det!
När fick du senast en komplimang? Idag, tror det var en komplimang.. jo det var det!
Har du hånglat med någon av samma kön? Bortglömt och förtängt!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Nej, för cool för sådant
Hånglat med fler än 50 pers? Tappade räkningen efter 175. Eller?...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
Kan väl ha hänt kanske..
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte gjort det?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, men dem har jag förträngt.
Varit nykter på nyårsafton? Näe, har bild på min första förtärning av alkohol, ett år gammal, i stugan, nyår! Jag och vinflaskan. Jo jag har vart nykter, inte på senaste år dock.
Åkt ambulans? Det har jag, när jag bröt armen..
Gjort nåt olagligt? Jojomen, jag och Mimmi funderade på att starta en liten härva där!
Blivit polisanmäld? Av Åhlens..
Slagit ner någon?
Nej, stoppar dom där satans bråken istället.
Skämts över dig själv?
Hoppa runt på torget, 15 år gammal, sjunga julsånger, bli inspelad av Frida.
Sagt jag älskar dig och menat det? Oja! Bara en person dock
Tar du droger? Varje helg.. Blev beroende efter den där ambulansturen serru!...
Dricker du? Ja, man måste dricka för att överleva faktiskt.
Vilka kläder sover du i? Att sova i kläder är överskattat och för veklingar!
Vad hatar du verkligen? Människor som tror att dom är mer än vad dom är.
Varit kär? Jajamen!
Är du ensam nu? Nopp, jag och jultomten chillar bah!
Vill du gifta dig?
Det vill jag
Vill du ha barn? Två stycken, kanske 3. Beror på

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Det var nog jag faktiskt!
Såg dig gråta? Dom i Aulan
Fick dig att gråta? Niclas Norgren, minnesstunden..
Du delade en drink med? Drinkar delar man inte, dom sveper man.
Du gick på bio med? Det var Bella, New Moon!
Skällde på dig? Mamma kanske? Vet icket

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Jävla King Kong..
Kramat någon?
Yepp!
Pussat någon? Kanske!
Köpt någonting? Julklappar och till mig själv : Svart linne från Gina ( det vanliga, you know ) Och en svart från H&M, med paljetter på axlarna, fast inte den alla har. Lägger in bild nedan!
Sjungit? Hahaha, alla som träffat mig vet svaret på den frågan
Saknat någon? Jaoo

JAG HAR:
Digitalkamera?
Yepp 3 st. En är skolans, En är min som är dränkt i öl och inte så fungerande och den som låg på marken
Systemkamera? Icket!
Telefon på rummet? Nej, min mobil är död och hemmatelefon är överskattat
Egen dator? Mjodu
Könssjukdom?
Nopp, för cool för sånt!
Husdjur? Husdjur är överskattat..
Bra kompisar? Nej, bara dåliga, bara därför jag umgås med dom också. Jo det har jag, och dom är wonderfull.
Receptbelagda mediciner? Minipiller.


Idag blev min mobil dränkt. Man ska inte ha mobilen i bakfickan när man tar av sig byxorna, den kan ramla ner i toaletten. Jajaj, klantigt! Men, vettu vad som är klantigARE?! Att det är andra gången det händer. Men nu kan jag även tala om att eftersom jag har tecknat en helförsäkring på mobilen, så får jag en ny på annandagen! Awsome! Jag som hade tänkt säga av mig det där..
Imorgon är det julafton, men Julkänslan har ännu inte infunnit sig. Tror inte jag är så mycket julmänniska. Min mamma däremot, vårat hus består av rött och lysande saker och en helvetes massa tomtar för tillfället vill jag lova. Hittade ingen blid på nya tröjan, men den är fin iaf.
Imorgon kväll blir det Pipes, det blir awsome!
Sen jobbar jag annandagen på mias, var tänkt travet, men icket. Och sen jobbar jag dagen efter annandagen, på mias åter igen. Skjut mig, någon? Jag ber er!

OBS, Bild bomb!






Godnatt Världen,Sverige, Umeå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0