Now that I have you in my life again, I never want to loose you..


 

Igår åt jag middag med släkten.
Förrätt : Skaldjuscoctail
Varmrätt : File med potatis gratäng med soltorkade tomater
Efterrätt: ngn slags ost i friterat skal och hjortron till det.
 Dryck
Förrätt, Jakobs creek , vitt vin med bubblor.. heh
Varmrätt : Rött vin, helt ok. Men inte riktigt lärt mig dricka rött vin än.
Efterrätt, dessertvin. väldigt sött. Kändes lite ovanligt. Men det gick.

Betyg : 3,5 / 5  ;)

Idag har jag varit med Elina, Bella och Frida.
For och handlade på Ålidhem. Sen hem till Elina och gjorde tacos. Myycket gott, speciellt i gott umgänge. Sen blev det idoltittande i massor. Att Erik vann var Awsoume, att han sjöng till sin flickvän var sött. Men att tjejen gick upp där i första taget vet jag inte om det var sött, eller bara lite patetiskt sätt att säga att han är min..
Sen for Frida hem. Isabel kom på ( som vanligt ) den "galna" ideen vi ska dricka red bull och äta dextrosol och ser vad som händer. Om jag ska vara ärlig, inte mycket hände.. ganska tråkigt faktiskt! Men hur som helst så satt vi på Max hela kvällen och pratade, kastade dextrosol papper på varann. Elina såg ut som en julgran tillslut! Jag fick min lön från Isabel också, 50 öre. Inte helt fel om ni frågar mig..
Bella hittade även pokemon kort i Elinas plånbok, vilket var lite mindre awsoume kan man ju tycka.

Imorgon blir det :
Jobb på Mias 12-20
Göra sig i ordning snabbt som satan
Fara hem till Emma
18års förfest hos henne
Sedan krogen

Tack Jose för biljetterna!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0