Now the dark begins to rise. Save your breath, this is far from over..

Breaking Benjamin - I will not bow. Damn!

Dålig blogguppdatering, men inte orkat sätta mig ner riktigt.

Dåså.. Skola i tisdags, sedan togs det en kopp kaffe med Emma på Waynes. Vad skulle jag göra utan henne är ju frågan? Skönt att vi båda ligger på samma nivå i livet, lättare att förstå varandra och dess åsikter och det är ganska skönt att inte behöva uttrycka allt i ord, det räcker med en blick, eller en längre tyst pause. Sånt behövs ibland..

I onsdags så for vi med Pipes med halva klasssen ungefär. Det blev jag, Christoffer, Jimmie, Caroline, Sanna, Julia, Petra, Vanya och Jakob. Sedan en av jimmies " kompis" som satt med oss också. Hade tydligen slagit honom, men det förtjänade han säkert också.

Jakob, bra gjort, tror du vet vad jag menar!

Igår blev en lugn dag, sov läänge, så underbart skönt.
Lorina har tjatat ett tag om att jag ska med på Corona ikv, men har inte riktigt ekonomin till det. Men Lorina hade en extra fribiljett som jag ska få! You're the beest ;)

Så blir alltså corona ikv. Många som ska dit ikv låter det som. Så blir nog awsome!

Gick ut igår för att gå till OK, första gången jag gått ut när det var så pass kallt som det var igår sen förra året. Huvva, hamnade i chock tillstånd tror jag!  Äckligt kallt kan man säga att det var!


När jag blir lesbisk, då är detta min framtida fru :)


Kommentarer
Postat av: Elina

aww tack ^^

2009-12-18 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0