Nu jäääävlar!!!

OKEJ, jag kanske överdriver, men det skitar jag i, helvete!

Chris Daughtry, han är äckligt bra, äääckligt bra måste jag säga! Hans första album var hur bra som helst, underbara låtar med underbara texter. Sen ser jag på svenska idol, och vad sjunger inte westlife, jo precis hans låt. Nu ser jag på youtube och Erik spelar en del av en av hans debutlåtar. Erik, du är kung, men dra åt pipsvängen om du ska sjunga den där..

Lyssna själv...

 

 





Eller det här :



Bajs...

Sen tänkte jag att, hm, westlife version var kanske inte så dålig, tills det att jag hörde andra versionen.
Daugtry är det enda som gäller, ni andra, gå och lägg er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0