Run to the hills, run for your life..


Allt jag kan säga är damn!!!!

Hur kunde Calle gå vidare ist för Tove. Galet är vad det är..

Fredagen spenderades hos pappa. TV spel, hatar tvspel, jag blir så aggresiv.. Viktor gick tillslut ut ur rummet.
Lördag: Jobbade från 15 - 20. Gjorde mig i ordning lite snabbt, sen kom Jonas, Daniel och Niclas till Mias. Halv 11 for vi till Krogen Krogen. Tack för fribiljetterna! Mycket trevligt. Satt mycket med Amanda, Sonny och Chrille (?). Sen så träffade jag även Zack, mycket trevlig kille! :)
Idag drog jag mig upp ur sängen med den värsta baksmällan på länge. Funderade lite hur fan det kunde ta två timmar från krogen till Haga. Sen fick jag skjuts av pappa till Travet och började jobba där klockan 13, slutade kring 18 tiden. Ruggit mycket folk idag måste jag säga. Men trevligt folk dock.
Prov i Gym imrn, kommer det gå åt helvete, Oooja! Kan inte en enda muskel på Latin, ska kunna typ 25 stycken. Så önska mig lycka till..

Vad är grejen med att skriva bby istället för Baby? Förstår det icket. Det handlar om en liiten bokstav där imitten!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0