Tonight...

There is something in the air tonight, maybe it's you, maybe it's me.. Or it is you and I..

 
hahah stiligt.. Förra veckan dock!

Igår blev en tung men rolig dag.
Jobbade först 12 till 20 på Mias Grill här i Umeå. Det var äckligt mycket folk. Eller.. det var folk in hela tiden. Brickorna tog slut flera gånger. och jag är less nu! Hade bara lust att hoppa över bordet och strypa dom jävlarna som skulle envisas med sina barnmål. Men inte vilka barnmål som helst.. nej nej. Den ena ska vara kycklignuggets, eller, hur många får man? 3! okej.. då vill jag inte ha det. Eller, vill du det gumman. Det var första barnmålet! sen kommer nästa. KäftN! Och leksakerna? nej, duger icket!

Sen blev det att snabbt göra sig iordning. Sedan gå till Emma och för festa där. var väl upp emot 15 tjejer. Härligt gäng. Sen bar det av till krogen. När man ätit en parisare under hela dagen, och sen 5 öl. Då är det inte så nyktert längre kan jag lova. Men tog bussen till krogen krogen. Var ruggit mycket folk där igår. Men bara trevligt. Det var en kille som slet tag i mig, och gjorde så jag gjorde en liten piruett. Jag + balans + alkohol. går ej ihop.. Ramlade inte, men vinglade till och tittade bara på honom. Sen sa han, vill du dansa med mig? "Hhehe... ska dit...till.. mh.. hejdå!

Men igår var Awsoume!

Idag blev det bara jobba hela dagen. Klev upp från sängen, håret bestod av 90 % hårspray, håret såg ut som en fotboll. Svart under ögonen. En riktig skönhet kan man ju säga. En halv timme innan jag började jobba stod jag iaf på benen. Vinglade sådana dock. Sedan bar det av till jobbet. Mindre folk idag iaf!

Nu blir det nog att sova!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0