Could you just hold me in this moment?..

Igår så firade vi Emma. Gick och åt på pipes. Kom inte ihåg namnet på det vi åt, men var iaf fläskfile, klyftpotatis och bea. Inte helt fel vill jag lova! Kostade dessutom endast 99 kronor.

Sedan vid 9 - 10 tiden gick jag hem till Bella där Elina och Bella väntade och snart var även Jonas och Daniel där. Vi sjöng singstar och drack massor av PK och kaffe. Sedan for vi till krogen halv 12. Jag och Elina sjöng complicated. Great.. ;) Sedan så dansade vi lite osv. Var ganska mycket med Emil, Tobias & Bell. Vart en riktigt trevlig och nykter kväll måste jag säga. Gratisbiljetter är uunderbart!








Igår köpte jag även denna på Bik Bok


Igår vaknade jag upp, gick upp på övervåningen, tittade ut genom fönstret och såg detta

¨
Det han håller i handen är en ölburk som hand drack upp. I andra handen hade han en ciggaret
Bör även tilläggas att denna bild är tagen klockan halv 11 på morgonen..?

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0