I'm sorry, that will never change.. I will never change, not for you anyway..

Emma fyllde idag ( igår då ) 18 år!! Grattis tjejen! ska firas imorgon ( idag ). Blir en middag på pipes lät det som! Wonderfull! :)


!8 år bruden!!

Idag har det vart fullt upp. Åkte ju som sagt då till Lycksele imorse med Ghanagruppen.
Mina skor = tyg skor. C har ju mina vinterskor för tillfället.
Underlag = Snö blandat med vatten. Slask dvs..
Istället för att gå ner i den branta backen, satte sig jag och Elina på rumpan och åkte ner för backen.
Blöt? Jodu, det kan jag lova!
Hemresan? Allsång all the way home. Allt från we will rock you till små grodorna till en rosa hellikopter..
Kvällen? Ljusshowen med C, R, Elina och Isabel
Idol? Såg framträderna
Sedan? Stod Daniel och Teo från ghanagruppen utanför mitt hus.
Med? En massa
Vad? Vi åkte runt lite i stan, stannade i stan alldeles för länge. Med tanke på att vi inte gjorde något vettigt alls på hela kvällen. Men trevligt umgänge!
Pannkaka? Jajamen, fråga kyrkan bara!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0