It's not over, I'll try to do it right this time around..

Har suttit på Risk 1an i fyra timmar idag, helt ok. Men drygt där mot slutet..
Sedan gjorde jag lite på teori, Got a looong way to go I can tell you!
Nu sitter jag hos pappa i kassjö, jag gick på snön idag för första gången. Men snö.. visst, lite jul och så. Men  när snön kommer ska det komma i mängder! Så man direkt kan sätta sig på skotern och fara bort över ängen. Inte nå sånt här små fjutt som ligger på marken, men gräset syns endå. Sommar, eller vinter, inte något där mitt emellan, TACK!! =(
Ikväll blir det idol, fetta och bara vara med familjen! :)

Vuxenpoäng? Köpte naturgodis idag! haha ;)

heys!


Kommentarer
Postat av: Frida

HA, vuxenpoäng my ass - jag köpte en fet påse godis och cola!!



(fast jag åt ifs sallad till middag, fast vi åt ute.. så det väger väl upp, hehe)

2009-11-06 @ 18:52:49
URL: http://rrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0