It's not too late, it's not tomorrow..

Helgen har tillbringats hos min pappa. Minns inte senast jag var där en hel helg om jag ska vara ärlig. Men det var härligt att vara där ute i kassjö. Är som så skönt att komma ut dit. Är tyst. Förutom grannarnas hund satans.. ah!
Övningskörde idag och igår.  Igår vart jag bara arg för allting gick ju käpprätt åt helvete om jag ska vara ärlig. Ryckiga växlingar, spegelrutinerna satt inte. Ingenting funkade helt enkelt. Pappa skrattade mest åt mig för att jag mummlade för mig själv hälften av vägen och när jag inte gjorde det svor jag åt att det inte gick. Pappa har ett bra tålamod.. Idag gick det bättre. Känner mig mer hemma i stads trafik ( körde efter E4:an igår ). Så gick bättre idag. Inte perfekt. Men det gick!

Imorgon är det skola, sen ska jag nog lägga mig ned och dö en stund och inse att på tisdag kommer dom från Ghana! Känns som igår som vi satt på det där första mötet, där dom informerade om det osv. Det var i.. Mars typ? Och nu kommer dom, om två dagar..!

Min sista helg i frihet firades alltså genom.. soffsittande! Men ganska skönt med some alone time aswell :)

Nu funderar jag på om jag ska göra en ny Header till bloggen. Annars blir det nog att göra typ.. skolarbete?
Gissa vilket av dom som är mest troligt? ;)

 


Kommentarer
Postat av: vic

aah, din pappa är asbra att övningsköra med ;p

hör av dig nästa gång du är i kassjö, då kanske ja gär i tsjö=)

2009-11-09 @ 12:32:19
URL: http://vicence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0