Oh when you smile at me you know exactly what you do..

Hej Ghana!

Hejdå Immunförsvar..

Idag tog jag och Bella massa vaccinationer. Jag har nu tre på plåster på varje arm. Dvs, mm, precis. Tog 6 stycken sprutor. Jag kan inte lyfta min arm fortfarande. Och mitt immunförsvar är i botten. Yrar och funderar på om jag ställer mig, om benen håller upp mig då.. Blir ju spännande om inte annat!..

Iallafall. 15 30 idag så landade de ghananska eleverna i Sverige. Förstår mer av det Rebecca (Isabels utbytes student)säger. Christina ( min student alltså ) förstår jag inte alls mycket av vad hon säger. Förstod mer i slutet. Dom pratar engelska på samma sätt som vi gör. Lika flytande. Men dom bryter ju så blir lite otydligt och så. Men man lär sig väl förstå så småning om..

Nu blir det sängen. Önska mig lycka mig till att resa mig!

 
 
 Jag, Rebecca, Christina, Isabel and Benjamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0