Sometimes I get mad, this is one of those times...

ÅHHH jälva skit halebop!!!!!!!!
Får ett brev hem nu. Vettni, jag har gjort av med 495 kronor på en månad.. Mm, precis.
Imorgon då blir det att gå ner på stan, prata med Frida och se till att hon löser den här skiten till abonemang... Gaaaaaah!

Tvungen att få ut min ilska, sorry..

I alla fall. Satte mig på bussen 11:20 imorrse och så bar det av till Nordmaling. Jag hoppar av bussen och ser att tjejen framför mig sneglar lite på mig och ser ungefär lika förvirrad ut som jag. Förstod att det var hon som också skulle på halkbanan. Sen fick vi skjuts av Peter till flygfälltet, 4 mil från nordmaling, dvs vid husum ungefär. Vi kommer dit, dricker lite kaffe och gör nå kontroller osv. Sedan gick vi ut och vi prövad häva sladd, bromsa i olika hastigheter osv. Jag skulle köra genom en S- kruva i 90 km/h, sedan tvärnita. Kände bara hur fel det var att fara i en sådan kurva i den farten.  Senare pallnitade jag även i 110. Huuuvva.. hahah
Men halkbanan var underbart kul! Bara kul att sladda ;)
Sedan hälsade jag på Mimmi i Husum, så kom nyss hem med bussen. Damn it's cold outside :(

Imorgon blir det skolan, ha något infomöte om droger på morgonen i Aulan, det säljs ju droger på dragonskolan vettu.. Nehe, menar du det? suck...
Sedan blir det stan med Emma. Vad som händer under kvällens gång åtestår väl att se.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0