Talk myself in, talk myself out. I get all worked up, Then I let my self down..


 Ikväll har jag inte gjort något vettigt.. Inget alls faktiskt! Men det ska man inte behöva göra en söndag som denna.. Söndagar är trist. Mycket trista måste jag säga.

Juste! jag gjorde två inköp i helgen. En liten sminklåda eller vad man ska säga. Två ögonskuggor, en brun och en beige/vit. en mascara ( helt värdelös! ) och en Highlighter. För endast 49 kronor.
Och sen köpte jag ett paket med " brun utan sol" fast det var som hanskar. Funkar den? I don't know, det är för mörkt här inne för att se. Men ger uppdate imorgon. Kostade typ 30 kronor. Så tänkte, esch, let's give it a try!

Nu blir det nog att se How I Met Your Mother!

Jobb på travet imorgon! Känns endast taggat! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0