You're the line in the sand, when I go to far..

I Ghana handlar det inte om att man gör rätt. Där gäller jag gör hälften fel,
låtsas det är rätt och låter någon annan hitta felet och rätta till
det. Det har varit en tung dag.. Så beskriver Daniel Lindberg dagen. And you know what, I agree..

Hur som helst, idag har vi varit i skola. Dessa ghananska elever är väldigt respektgivande till de äldre. Så vi visade de fyra runt dragonskolan + deras två handledare. Och det gick inte fort kan jag lova. Tog en timme, och det är ingen överdrift, att gå igenom skolan tog en timme. Och vi visade bara 4 program. Så njäe. Humöret rann väl ut i sanden ganska fort. Men jag skyller på vaccinet..
Sedan satte vi oss ner, vi svenskar från ghanagrupppen och planerade avs festen medans de ghananska eleverna var på engelska lektioner. Det var skönt att prata på svenska i två timmar. Men man inser att man börjat tänka på engelska istället för på svenska..

Kvällen tillbringades hos Elina där vi såg Idol osv. Nu sitter jag och Bella vid varsin dator. Diskuterar lite och dricker ett glas vitt. 

 
Min kjol som jag beställt kommer inte förren i januari.. Nitlott!! :(

Good Night New York!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0