13/10 -09, I know that any day could be the last...

Sometimes I can't help of wonder
If someone wuld look at me
Look deep in to my eyes
Wuld they just see a pair of blue eyes
Or wuld they see the inside?
Wuld they see the real me
Or just the inside?..


 

Dagens skoldag har varit slö. Först hade vi IV-valen.
Psykologi - Svara på några frågor bara
Gym - Några redovisade
Lunch - Gröt / soppa. Valde gröt..
Svenska - Alltid lika givande lektioner.. tror inte jag behöver utveckla det mer än så faktiskt
Historia - Såg ( sov ) på en film, 45 minuter lång. Och den handlade om något så intressant om hur isen smälte i Sverige... Mm precis..

Angående gym lektionen idag. Jag, Vanya och Petra gick ner i gympasalarna och känner en fruktansvärd lukt. Tänk er ; nymålad färg blandat med alcogel 85 tillsammans med brandrök. Det stack i halsen och näsan om man andades när man gick där nere..  Sån tur var luktade det ingenting inne i gymet! :)

När jag kom hem så gick jag direkt ut i förrådet och hämtade halloween outfiten och prövade den. Den satt bra faktiskt. Men min plan på nylonstrumpbyxor sprack rätt så rejält. Här snackar vi 3 cm bend over så är det mer porr än något annat.. Så blir mönstrat tror jag!

Ikväll är en sån kväll som gillas en hel del! Först Ugly Betty och sedan Desperate HW. Woonderfull!

Imorgon blir det skolan, ta en promenad till förskolan visionen och sedan lämna in schemat på hur vi vill kunna praktisera hos dom under tiden som Ghananerna kommer hit. Bara hoppas på det bästa! Påtal och Ghana utbytet, har sådan tur att jag ska få ett busskort under tiden dom är här så vi tar oss till praktiken osv ( trots att det bara är på teg )! Så det känns ju jätte skönt att inte behöva köpa ett busskort för typ 300 spän när dom är här.

Efter skolan blir det att fara till travet med Bella, höra henne skrika bak på mopeden. Om hon får åka... Hon klagar så mycket på hur jag kör =( Hon tycker jag är ganska klantig och aldrig hört talas om hur man använder en broms!.. Ska bli jätte kul att jobba på travet i alla fall. På fredag nästa vecka är det V65 på travet. Det kommer vara en kväll då vi kommer jobba our ass of! Meen det är ju bara kul att få arbeta lite!

 


 Jimmie länkade just detta klipp. Jag skrattar fortfarande. Men fy fan om det var jag som var en av barnen där på sidan. Huvva!

 

Hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0