Break, away from everybody. Break, away from everything..


 
Jag har då nu gjort ett tappert och första försök att göra om bloggens utseende. Usch va drygt...


Sett nya one tree hill avsnittet, usch vad jag älskar den serien... :) Men tror det blir ett uppehåll nu. Sådant gillar vi inte!
Southland har nu börjat sändas i Sverige. Såg första avsnittet nydligen.  Ganska bra faktiskt! Blir nog till att fortsätta se lite grann iaf!

Har fått fyra stycken fri biljetter till på imorgon på krogen krogen. Varv på dom 4 så kommer man in plus one på varje. Så man kan ju som säga att jag har 8 stycken fribiljetter. Men planerna inför imorgon ändras hela tiden åt olika håll. Men det löser sig ju på ett eller annat sett! :)

Denna fredag har jag varit ledig. Sov till klockan 15 idag. Så inte skärsligt trött, nej..
Dagen har gått åt till att gå och hämta biljetterna på stan. Annars ingenting vettigt alls. Känns lite småsurt när det är fredag och allt. Men kan ju vara skönt det med. Får köra extra hårt imorgon. Som köra för två dagar.

På söndag ska jag, Elina, Frida och Isabel stå på Ersboda, folkets hus osh sälja loppisgrejer. Alla pengar vi får in går oavkortat till Ghanaprojektet. Och när vi förklarade det för dom på Ersboda folketshus, så gav dom oss deras sista bord. Vilket innebär att vi inte behöver lägga pengarna på ett bord. Dvs, mer pengar till Ghana! :)

Godnatt! 

Burning inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0