But, the one thing I have is a burden to bare..

If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face this world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes


Idag har jag sovit, sovit lite till, vaknat. Åt frukost, åter igen klockan halv 4. Sedan så ringde pappa mig och påminnde mig om att jag skulle vara på körskolan 10 över 5. Tur att min far känner mig.. Hade såklart glömt bort det. Men hann dit i tid i alla fall. Sen så körde vi landsväg. Snacka om att jag har fnatt när jag kör. Ibland går det så äckligt bra, gör perfekta inbromsningar, perfekt placering osv. Men, ibland kör jag ut i rundellen för fort, idag t.ex. var jag påväg in i rundellen när pappa bromsar mig och undrar vad jag håller på med. Min förklaring var att bilen som kom från vänster körde i den inre filen, mm, funkar ju jätte bra Elin, tills han ska ut därifrån. Ibland undrar man ju.. Men utöver det gick det riktigt bra faktiskt. Kan ju till och med det här med att göra U-svängar. Men måste få tummen ur och göra den där äckelteorin som jag hatar mer än något annat..
Sedan har jag varit med Isabel, ätit hallonpaj och lyssnat på spice girls, gyllene tider, I en rosa helikopter, cramell osv osv, ni vet, the best music ever.. ;)

Sen berättade även pappa att vi tappat kontakten med Viktor nu. Han for ju till London igår. Vi vet att han var framme, klockan 8 pratade pappa med honom. Då skulle dom ut på stan.  Halv 4 imorrse fick pappa ett sms att han var tillbaka igen. Sen for han imorrse med tåg. Sen har vi tappat kontakten med honom.
Han var ju duktig nog att ta med mobilladdaren, men ett problem återstår. Tror ni att någon kom ihåg att packa med en addapter ( eftersom dom inte har samma uttag där som i Sverige måste man ha en sådan ) Men yupp, ingen sådan har ungen med sig. Så, Viktor, om du ser det här och av någon underlig anledning läser din systers blogg, så SKRIV!!


Imorgon kommer Mimmi till umeå!
ASUUUMEE!!


Heeejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0