Cause I know, there is never a right time to say goodbye...

Igår kom Malin hit kring halv 5 tiden. Vi såg på tv, pratade osv. Sedan gjorde vi oss iordning osv. For sedan till Anneli på teg och satt där tillsammans med Anneli, Johanna och två andra tjejer ( sorry, men inte så duktig på namn).. Efter det missade jag och Malin första bussen, så vi tog den andra så var på å-hem kring 23 - 23:30. Påvägen till Å-hem så for min öl ut, i min handväska. Så min svinigt dyra digitalkamera är nu ej fungerande. Skitkul! hur som helst, så kom vi fram till ålidhem och gick sedan in på krogen krogen. Ungefär samma mängd av människor som man det brukar vara. Men mycket mindre som man kände. Men det är så kul att träffa dom från klassen sen man gick typ sexårs! Tappar som bort Malin ett tag men hittar Brat ( Niklas ), Johan och någon kille som jag funderar på vem det är ett bra tag innan jag frågar varför jag känner igen honom. Precis då kommer jag på vem det är. Dennis, gick i Brats klass ett tag. Så satt med dessa pojkar ett bra tag. Sedan kom en kompis till oss. Han försökte låta så gay som möjligt. Ganska duktig, men inga toppen betyg här inte!
Sedan kommer Malin och sätter sig vid vårat bord. Vi går och dansar alla 5 osv. Ja det vart en riktigt trevlig kväll faktiskt! :)
Lite bilder sedan gårdagen

Vi behöver en snappsvisa!                             Skååål!                                    
Och drick!!

Johan och Dennis

Kläderna: Tröja ; Isabels tröja från H&M
shortsen; Åhlens, märket att.
Strumbyxor, Åhlens
Skor, Bianco, men byttes ut mot ett skor av märket attitude.
(Är ingen sån som brukar visa outfit meen ja.. )


Idag

klev jag upp klockan 8 30, packade ihop lite loppis grejer, åt frukost, gjorde mig i ordning och åkte sedan till bella där jag, Bella, Frida och Elina märkte upp alla saker. Usch vilken tid det tog! Men när vi äntligen var klara for vi till ersboda folketshus. Där stod vi då och sålde. Allt gick ju då till Ghanaprojektet. Men när vi gick igenom grejerna iaf, så Daniel som är med i ghana gruppen, jobbar ju på Jula, så han hade med sig 3 stycken locktongar. Det handlade bokstavligen om vilka som sa PAX först.. Hemskt moget, mjodu! ;) Men jag, Bella och Elina köpte varsin iaf. Finns vissa fördelar ibland! Sen när vi var där på loppisen så gick jag och Elina en sväng. Hittade en fin kofta från indiska. Köpte för 40 kronor. En stickad, blå med en knapp på uppe vid bröstet ungefär. också är det lite silver glitter i koftan också typ. Tycker om den iaf :) Sen så när vi var hemma hos Bella så tog jag på mig en mössa och skrattade och sa "stilig va??" Grejen var att när jag gick ut och tittade i spegeln så var den ganska cool endå! Så tror att det blir en keeper :) Annars gick försäljningen bra! :) 
 
Koftan +mössan! :]

Köpte även dessa. De där rosa är som i plastglasen. Är shotglas. Så man ställer dom i frysen så fryser innehållet så det blir iskalla shots! ;) Nu taggas det till här :)

Låten för idag ; Don't upset the rhythm ( go baby go) med Noisettes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0