I can't come to life

Satt just och tittade på ett klipp angående kvällens upplägg i idol från genrepet..

Calle - Jag har inte riktigt fastnat för Calle faktiskt. Tycker inte han är mycket att hurra för.. 
Camilla - Kopplar inte vad låten heter. Låten är iaf lungn. Men jag gillar inte Camilla, så är det bara. Och tycker inte att hon har något i idol att göra. Så är det bara..
Reza - Hon är cool, gillar hennes röst. Tycker hon är ruggit jobbig när hon pratar dock.
Mariette - Det låter bra iaf. Tror det går bra för henne ikväll. Helt okej anyway
Eddie - Tror det kommer funka ikväll för Eddie. Men njäe, inte riktigt min typ
Tove- Uuunderbar!
Nicklas - Antingen gör han den bra, eller förstör låten. Don't like him..
Rabhi - Killen har väldigt speciell röst. Men om det är till det bättre eller sämre?..
Erika - Kan tonerna, men njaah!
Erik - Give meee! Usch va bra han är!

Jo, jag är ruggit kritisk. Men det måste man få vara ibland också! :)

Ikväll kommer nog Emma hit. Sitter som sagt barnvakt åt skitunge nr 1 och 2. Men det går bra det med!

Trouble in paradise?.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0