I wuld run at least a million miles just to hear you say my name

Snart då jävlar åker datorn in i väggen vill jag lova! Det tog 10 minuter att få upp så jag kunde skriva ett nytt inlägg!!! åh!


Ge mig sommar igen, tack.. 

 Imorgon blir det skola. Psykologi A prov på morgonen.. Sedan gym.. Gillar inte morgonen på tisdagsmorgonen! huvva.

Men nu till dagens lycka, hoppas jag!

Denna långa väst, fast dock i grått. Köpt på halens.se Tror priset var ca 200 kr

Och denna kjol, även denna från halens.se, kostade 299 om jag inte minns fel

De båda kommer i början av november. Uunderbart! :)

 

Heejs!


Kommentarer
Postat av: frida

jättesnygg väst!

2009-10-20 @ 13:19:50
URL: http://rrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0