Leave the lost and dead behind


 Jag har just gjort den fantastiska upptäckten att Breaking Benjamin kommit ut med ny skiva!
Underbart!!!

Idag så har jag först varit i skolan, inget speciellt som hände där direkt kan jag väl påstå. Sen blev det en sväng på stan med Emma i väntan på att börja ett fyra timmars arbetspass. Att gå på stan, utan pengar, is no fun! Men hur som helst, var trevligt endå! Jimmie gick med oss en liten stund också i väntan på att hans buss skulle åka. Sen så gick jag och Emma till jobbet. Gick dit redan klockan tre så vi skulle hinna äta osv innan jag började jobba. Jag går in och kollar vem jag ska jobba med idag. Men upptäcker istället att hmm.. jag jobbar inte idag! Men imrn jobbar jag och även så på söndag. Imorgon är det 12-20 passet som gäller och på söndag är det 13-20 passet. Men inte nog med det, under dessa pass är det jag som har hand om steken. För första gången... Så är ruggit nervös vill jag lova! Men, det ska nog gå bra :)

Imorgon är det även, efter dessa 8 timmars av arbete, så är det en förfest hos Anneli som väntar. En Svart klädd sådan. Jajamen, svarta kläder från topp till tå. Tror jag vet vad jag ska ha på mig iaf! :) Svart klänning från Gina Tricot, svarta strumpbyxor, svarta pumps och svart sminkning plus löshåret har jag då tänkt mig iaf. Blir nog bra, hoppas jag! :) Sedan efter förfesten blir det att fara ut på krogen. Mest troligt krogen krogen. Det som de lutar åt i nuläget i alla fall! :)

 


Det är ju då tur att vi ser minst lika fåniga ut båda två. Den äldsta lillebror, Viktor, och Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0