No no, you know it will always be me...


Isabel, Elin och Lorina

Skolan idag, inget speciellt som hände där kan jag väl påstå. En hel del prat om helgens gång osv, med både det positiva och det negativa. Efter skolan åkte jag ned till trafikskolan och satte mig och gjorde lite teori på datorerna där. Sedan kom pappa och berättade att de lediga platser som fanns på halkbanan var nu tagna. Så blir ingen sådan imorgon. Utan blir istället vecka 45, men funkar ju lika bra det! Efter det så har jag gjort en uppsatts om naturreligioner. Gick rätt så fort faktiskt. Imorgon blir det att läsa på lite grann i häften och sedan skriva en sammanfattnig på det hela. Möjligtvis att jag pluggar lite teori också på en ledig dag som morgondagen kommer att bestå av. Sedan på kvällen ( skulle jag tro ) så ska jag träffa Emma, som det ser ut idag iallafall!

Dagens fråga eller påstående eller vad man ska kalla det, män som är i 30 + åldern, och väljer att ta motorcykel körkort. Är det en ålderskris grej, eller är det egentligen att dom vill köra det?
Tanken bakom denna fråga, medan jag satt och gjorde teorin så satt dom i rummet bakom och hade ett informationsmöte om motorcykelkörkort. Inte en enda ung kom ut därifrån. Bara 30 +, män. Jag hörde en av dom hade inte ens fått sitt körtillständ eller vad det heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0