Show of that body you got, you are like the devil, so damn hot!


Var med Emma igår, vi åt naturgodis och såg på ugly betty och Grays! Trevlig :)
(inte bild från igår for that matter )

Sett nya oth avsnittet och de två senaste GG avsnitten ska ses nu ikväll!
Såg nyss grays och Southland. Har fattat tycke för denna seie, Southland. Vet inte vad det är med mig och serier..

Imorgon är det skola, sen möte med Alexander, Daniel och Teo. Dags att planera avslutningsfesten ( Ghana ).


Det mesta man hör i mitt hus för tillfället just nu är
- Mamma, jag har köpt en traktor
- Eeeeelin, dina pumpor håller på att dö
-Elin, du måste ju ta hand om din gård..

Och för er som inte listat ut det än. Farmville.. jäävla farmville rent ut sagt!
Johan behövde mer grannar, jag gjorde den endast för han. Fastnade som lite i det ett tag. Tyckte det fortf att det var meningslöst. Men I did it anyway. Men insåg ganska fort denna galenskap och slutade genast.
Så fick jag ett sms av min kära mor igår : Nu planterar jag nya pumpor i din farm. Och inte nog med det. Hon köpte en traktor. Vad ska jag med en traktor till är ju då fråga nummer 22!

Jaja, ha det så bra! hejs

Thank you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0