Somehow I found a way to get lost in you..

Tonight my head is spinning
I need something to pick me up
I've tried but nothing is working
I won't stop, I won't say I've had enough

Tonight I start the fire
Tonight I break away


Halloween outfit! Det är nämligen så att för något år sedan så var mamma på en halloween fest. Och köpte denna till det tillfället. Och den 31;a Okt ska A ha halloween maskerad hemma hos sig! Ska prova den här imorgon och se hur den sitter. Man jag hoppas då på det bästa! :)

Frida har då tänkt sig vare en ängel. Anders tycker jag ska klä ut sig till catwomen.. Anneli ska vara cowgirl.
Jag och Frida har suttit och disskuterat. Kom in på sådant som sminkning osv. Men har vi tur så kan Lorinas syster sminka oss, så får vi en passande sminkning också. Sen blir det väl löshåret för mig iaf. Kanske kan lura på Frida en mörkhårig, lockig peruk... I'll do my best!
Jag längtar då, det blir roligt kan jag tänka mig!


 

Johan fyllde ju som sagt 8 år idag. Han fick " Go Go Crazy Bones" eller vad det nu heter..  Men han hoppade av lycka. Speciellt när han fann typ den bästa GCB man kan haa ju!  Men det är ju trevligt att han blev glad iaf. Utöver det fick han en mobiltelefon. Och här snackar vi inte en gammal Nokia 3310 som man fick på min tid. Nej nej, här snackar vi mammas gamla Sony Ericsson dvs, så gott som oanvänd. Väldigt fräch iaf. Och sedan fick han den klassiska After Eight, som han alltid får. He loves them!

Imorgon blir det skola som vanligt. Ingen speciel dag kan jag väl påstå.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa Kirre som vi ska läsa på psykosocialt arbete.

Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0