Was it something I did, Was it somthing you said?

Pappa väckte mig idag av ett samtal, 13:30 ( hehe ). Han berättade att på tisdagen den 3/11 så ska jag få köra halkbana så blir att övningsköra en massa i helgen. Alla talar så gott om halkbanan. Så det känns bara roligt. Plus att då är jag äntligen ett steg närmare körkortet!
Klockan 4 vandrade jag ner på stan. Hamnade bakom 4 rååhäftiga killar som gick med sina pösiga jeans, typ 13 år, rökte och lekte cool när dom snackade om att slåss. Och dom gick hur långsamt som helst. och jag var redan sen till Waynes. Så efter mycket harklande och hostande så tog ilskan över och jag armbågade en av dom i sidan och gick sedan förbi. Hörde bakom mig " öj, va fan bruden alltså". Mumlade för mig själv och gick sedan vidare. Kom in på waynes där Alexander, Teo och Daniel satt och väntade. Påstod att jag myttade men, they don't know... Sen satte vi oss ned i alla fall och började planera avslutningsfesten för Ghanaprojektet. En timma senare var vi "klara" med planeringen. Var nöjd iaf!

Sedan så när jag kom hem satte jag mig ned och skrev av det från papperet, men mer utförligt och så på datorn de som planerats under mötet. Skickade sedan till Ulla. Efter det satte jag mig och skrev om jämställdhet. Efter att skrivit klart det extremt dryga arbetet så skrev jag Svenska arbetet om Dadaism ( bättre sent än aldrig!!). Skickade sedan det till svenskaläraren. Efter det skrev jag ett Mail till Engelska B läraren och bad henne skicka alla uppgifter jag måste göra för att få ett godkänt i Engelska B. Fyy vad jag hatar den kvinnan. Och ja, jag kan faktiskt använda ordet hata och inte tycka det är för starkt...!

Imorgon blir det skola, sedan hem och sedan ut till travet. Är ju V65 imorgon. 450 personer som ska in i resturangen. dvs, 450 jackor! Men vi har fått en till som ska stå i garderoben med oss. Så vi blir två i garderoben och en i kafet. Jag och Bella byter av som vanligt. Hoppas innerligt att denne person som ska hjälpa till i garderoben är trevlig!

                                                                                                                                       Made by Elin Meier
Heejs!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Steeekigt värre ;D

2009-10-22 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0