You and I, Collide...

Sov till klockan 14:30 idag, då väckte min mobil mig som tyckte att det var dags att gå upp och göra mig i ordning för ett 4 timmars arbetspass.

Jobbade med Sandra idag. Sandra är trevlig! Var oväntat mycket folk idag. Det är måndag dvs, ångest från helgens festande och förtärande av godis, chips och läsk. Ni fattar grejen. Men det var trots det mycket folk. Men det dog av i bra tid så hann klart med allt idag i tid och slutade på avsatt tid, 20 00.

Imorgon ska nog jag och Bella ta oss iväg till Myrorna och kanske hitta lite kläder till Ghana folket. Och kanske något litet fynd för oss själva också.. ;D Påtal om Ghana. Det känns som om allt jag gör påminner mig om när dom kommer hit. T.ex. Idag, jag använde hårtorken. Vilket är helt normalt för oss, något vi växt upp med och vi vet hur den fungerar. Men, det kommer ju inte dessa kvinnor göra. Och eftersom dom kommer i november och stannar månaden ut, dom kommer att behöva en hårtork för att inte åka på en jobbig förkylning. Så jag ska visa hur dom använder den. För oss i Sverige så handlar det om att vi gör som våra föräldrar gör och studerar hur dom använder den redan från barnsben. Det är inte så svårt att använda tror jag. Men samtidigt, vad vet jag?..

Heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0