You were the first to lie, when we were not allright

Jag gör ju som underbara upptäckter hela tiden! Inte nog med att Breaking Benjamin kommit ut med ett nytt album. Utan nu har även Three Days Grace kommit ut med ett nytt album som heter Life Starts Now. Den kunde inte kommit med passande, and the Music is good :)

Anyway, igår jobbade jag, 12 - 20 passet. Yepp, lika underhållande som det låter! Men det var relativt mycket folk under dagen. Men precis som man vill ha det! Det är mycket folk, så tiden går. Sen så dör det av sådär precis så man hinner ta undan, torka brickor osv osv. Sen börjar det om igen. Men sen över middagen blev det som helt dött. Inge folk alls typ. Så var klar med allt typ 10-15 min innan klockan slog 8. Vilket är mycket ovanligt!

Hur som helst, Efter det så gjorde jag mig i ordning lite snabbt och for sedan iväg till Anneli. Jag, Isabel, Sebbe och Anders fick skjuts av Sebbes pappa. Så var ju skönt att slippa gå till teg i alla fall!
Hemma hos Anneli så var ju då kvällens tema Svartklädd från topp till tå och faktiskt, så hade alla följt detta tema! Sen så tog vi i alla fall bussen till Krogen Krogen, Isabel som inte hade tänkt följa med, pga hennes nyktra kväll sådär dagen innan match, men slutade med att hon följde med I alla fall. För det fanns några fribiljetter. Och vi båda kom in på den så! Själva krogen krogen var trevligt. Jag och Lorina sjöng Barbie Girl - Aqua och oja, det lät nog precis lika underbart som det låter...
Men kvällen vart riktigt bra i det stora hela. Sköna människor gjorde kvällen!

Idag är det också jobb som stått på listan, things to do! Jobbat med både Linda och Robert. Gick bra faktiskt. Förutom att min stukade fot, som inte riktigt gått till sig, inte mår så bra nu heller.. Jag halka på ett strips och ja, att halka strips är inte så ovanligt när man jobbar på mias grill. Man kan leka skriskorbana på golvet inne i köket.. Hur som helst så när jag försöker rädda min balans så lyckas jag slå in den andra foten i min onda fot på något höger. Så ja, här står jag nu med en mer stukad fot. Mindre stukad än den varit tidigare, men mer än vad den var tidigare idag iallafall!
Idag ringde även min käre far och sa att jag fått tid för halkbana på tisdag, i övik typ... Men kommer inte köra vanlig halkbana utan kommer köra med slidecars faktiskt. Men bara omkörningen jag är lite orolig för om jag ska vara ärlig.. Har knappt gjort det alls faktiskt så känns lite ah.. nervöst!

Imorgon ska jag färga mitt löshår hade jag tänkt mig. Sen lägger jag in bild imrn på håret + nya frisyren + färgningen!


Anneli, söt brud ;)  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0