You're selfish and sorry, You'll never learn how to love...

Nu är det som följande, ett antal har frågat efter klippet som jag skickade in till idol, sista chansen. Nej, det är inte skärsligt bra, jag låter som en förkyld kråka. Meeen här är det iallafall! :)

 



Idag hade vi som sagt innan skola. Sov till klockan 14, so good luck getting in to bed in time.. Har bara chillat hela dagen. Varit en liten ihopsjunken soffpotatis iklädd en stor shorta och ett par shorts. Men ibland måste man unna sig sådana dagar också! Sedan ringde Emma och berätta att hon tänkte komma och hälsa på mig. Så jag var så illa tvungen att byta om. Men tog bara på mig ett annat par mjukisbyxor och ett linne. Men kände mig lite mer lämplig iaf! Vi fortsatte denna "SoffotatisSittandeSmåSkabbigaFlickorUtanNågotBättreAttGöra" stilen i väntat på att DHW skulle börja. Vi båda satt lite halft och hoppade i soffan av lyckan efter väntan på att detta skulle börja, och äntligen var dagen här! I väntan på det hela satt jag, Emma och Adam i soffan. Adam önskar en låt " hon som sjunger om en tjej". Efter detta ser man hur min, Emma och Adams hjärnor går igång, de snurrar, man hör någon som börjar nynna lite grann där på sidan. Man ser en liten glödlampa hos Emma samtidigt som hon börjar sjunga "a-a-a-amanda, a-a-a-amanda nanananananan" är det den du menar adam?
"jaaa! " Efter ett tag säger jag, men adam, det är ju en tjej som sjunger den. Emma säger då som svar rätt så fort" men är du så förvånad, han låter ju som en kvävdkråka." " Mm, precis som oss tjejer menar du?"Emma tittar ner lite i marken och man ser hur hon ler! hahaha ;) Och for that matter, DHW är fortfarande lika bra!!

Morgondagen känns tung när jag ser på den idag. Skola, vi-timme, psykosocialtarbete och sedan ska vi vara på bedmintonstadion klockan 13:30, tror jag... Känns inte sådär jätte taggat faktiskt. jag och bedminton funkar inte ihop! Men blir nog bra det där endå. Sen efter det blir det hem en snabbis sedan fara och jobba. Jobbar med en av de nya tjejerna imorgon. Känns lite nervöst. Hon verkar vara lite blyg, men annars trevlig! Sen blir det hem och göra lite skolarbete tror jag. Som sagt, en underbar dag att se fram emot, right?...

Har jag tur händer det något trevligt på jobbet eller så kanske jag får en såndär liten fjäder i huvudet på bedmintonen imorgon och får hjärnskakning eller något. Det kanske låter otroligt, men det är mig vi talar om här vill jag också påpeka! 


Usch va brun jag var! Turkiets förtjänst till 100%!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0