And my scars remind me, that the past is real

Hej! har inte orkar uppdatera bloggen. Så får en uppdatering nu istället! :)

Onsdag

Jag var först i skolan, slutade kring 12. Träffade sedan Jimmie på stan. Vi gick och köpte oss en latte på sandys och satte oss nere vid kajen i det varma vädret och chillade i gräset. Gick sedan och åt på subway. Riktigt trevligt!


32 grader, i solen dock. Men samtidigt, början av september, i Umeå. Då är det varmt endå!

Bästa vän :)

Sedan gick jag med Emma och tog en fruktsmoothie på Waynes. Dom är såå goda! Sen bestämde jag och Bella att fara på pipes tillsammans med Emil, Tobias, bell m.f. Men påväg dit så ringer Emil att det tydligen var 20 på pipes under kvällen. Så vi mötte dom utanför segaråttan och sedan följdes vi åt till Skarinska och satte oss där och tog en öl var. Men kvällen vart väl mindre och bättre dag för vissa men men..

Emma lockade mitt hår och sjöng contry road, take me home, to the place i beloooooong!

Fredagen jobbade till 20, sedan spenderades första timmarna i Annelis nya lägenhet, en ruggit stor 1;a, jag tror jag blev lite kär! :) Sedan skulle vi vidare till droskan. Men utanför började en av folket må lite illa så vi stannade därutanför. Tyckte inte vi levde om skärsligt mycket. Men sedan kom det ut ett par och verkligen skriker på oss och säger att vi ska dra därifrån innan han spöar oss osv osv. vi skrattade och gick däeifrån. Kom sedan fram till droskan. Sen så hann vi bara sätta oss så ringer Erik och ber på sina bara knän att jag ska komma hem och vara barnvak. Snäll som jag är så gör jag det.  Sen fick jag 200 kronor för barnvakt.

Mattias och Lilla söta Anders! Som fyller 18 år idag för den delen! :)

Lördag jobbade 12-20 passet sedan for jag till Tony på teg och spelade nya guitar hero, dansade, sjöng sex on fire och drack lite och så. Riktigt trevlig kväll! Synd att den slutade så tidigt för mig och Jimmie som inte kom in på krogarna. Eller snarare att vi tappade bort Mikaela som skulle fixa in oss. Sen tappade jag bort Jimmie samtidigt som någon läskig engelsktalande kille raggade på mig. jag gav honom dissar numret! hihi jag är så Evil ibland! ;)



Jobbar outfiten, fast gammalt kort, den blonda tiden! ;)

HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0