boy we've had a real good time and I wish you the best on your way


True blood - har nu sett första sesongen och är nu helt fast! När man hörde om handligen, dvs att det handlade om vampyrer så såg man väl lite tveksam ut. Men den är ruggigt bra faktiskt och jag rekomenderar den starkt!

Idag - En mysig liten sov morgon, sedan hade jag religonskap. Lite prat om etik och moral osv. Efter det så var vi på en föreläsning i aulan på skolan. Föreläsningen hette maskrosbarn vilket står för att maskrosor kan ta sig upp ur asfalt, dvs, resa sig trots att det står asfalt emellan.
Det hela började med att en tjej berättade om hennes uppväxt med sin mamma som låg i djup depression och var alkholist. Sedan var det två andra som berättade lite annat också. Med en halvtimme klart så dansade jag, Isabel, Anders och Anna ut därifrån, bokstavligen.

Märkte även idag att halebop drar pengar från min mobil för sms, trots att jag har gratis sms i sex månader. Så är inte så nöjd just nu vill jag lova!

Imorgon fyller min bästa Isabel Mannberg 18 år!!! Så vi ska ta ut henne på hennes första (lagliga) krogrunda. Blir nog pipes som det ser ut i dagsläget (= Så imorgon då tillbringas ett inlägg endast till Isabel! (=

Heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0