Can you feel the love tonight?


Detta blogginlägg är i äran av Mimmi Hägglund och Dhennis Andersson


Jag träffade Mimmi för första gången när vi gick i sexårs. Sen dess har vi alltid gått med varann genom allt, pratat om allt och alltid vetat vart det första telefonsamtalet skulle gå till.

För ca 1 år sedan fick jag ett telefonsamtal av Mimmi, hon berättade att en kille på en fest kommit fram och sagt; ursäkta, jag måste bara säga det här, du har dom vackraste ögonen jag någonsin sett!
Där började kärlekshistorien!

och Dhennis, han var då minst lika galen som hon själv är!




I Åsele styrde jag och Dhennis upp lite grann!

Och Idag, har dom fått sina ringar...

Så jag vill avsluta med ;
Ett stort grattis till förlovningen ni två.
Jag vet att er historia kommer bli lång.
Jag önskar er stor lycka i livet.
Livets gång kommer att visa vilka vänner som består och inte gör.
Tror ni båda vet det nu.
Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0