I can't belive you were the one to build me up and tear me down

Gårdagen - For till klippstugan på Mariedal, måste säga att dom var riktigt duktiga. Och en klippning för 300 kronor så kändes det inte så tungt att lägga fram kortet och betala. Jag färgade även håret. Det vart mörkare än tänkt. Men hårfärg har en tendens att ramla ur håret på mig så, spelar nog inte så stor roll faktiskt. Men i det stora hela blev det bra! Sedan på kvällen umgicks jag med min bästa Emma Törnlund. Det tycks då aldrig ta slut på samtalsämnen måste jag säga. Och vi har kommit fram till det faktum att halva vår ekonomi per månad går ut på att ta oss en fika på waynes och sitta där och snacka skit om allt och alla. Men kan inte påstå annat än att det är värt det!! :)

Idag- Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det kanske inte är så mycket att berätta. But it sure feels like it! Skolan började klockan 10, vaknade 20 över 9, måste åka klockan 20 i 10 för att komma i tid. Men det var ganska svårt att hinna däremellan. Men faktiskt så stod jag utanför klassrummet precis klockan 10. Vilket inte är det vanligaste... Hur som  helst, VI- timme, tråkig information. Inget som rör er iaf. Sen blev det PSS ( PsykoSocialtArbete ). Jaa... vad gjorde vi egentligen, ingenting? nähee, ovanligt.. Vi som alltid brukar använda tiden på de lektionerna så väl..
Sen blev det, efterlängtat som det var, Bowling. Några av oss går en kurs som heter Fritidens aktiviteter. I denna kurs ska du lära dig lite om fritidsaktiviter och dess innebörd. Även om motivation hos människan osv. Än så länge är det en bra kurs enligt mitt tycke. Och kan inte förstå att jag nästan glömde det viktigaste. Sojkas förnedring, förnedringen gjord av ingen mindre än Bella. Nämligen såhär gick det till, Sojka leder, inte jätte stort, men relativt. Vi är helt övertygade om att han skulle vinna. Isabel kör sitt sista slag, Hon gör en strike? eller var det spärr? Kommer inte ihåg. Hur som helst, sen så lyckas hon slå bra efter det också. Såå bruden vinner med tre poäng efter Sojka. Jag gjorde tre strike, varv två av dom var på raken. Men ni vet, stressen, så efter dessa två strike efter varann så lyckas jag få ner det där jäevla bowlingklotet i rännan. Såå blev inga poäng för mig..
Efter skolan så blev det att hämta syskonen eftersom att denna dag, natt och imorgon bitti är jag barnvakt! Men det gick bra. Dom är som små änglar ibland dom där två. Tycker inte dom ska växa upp. Dom kan förbli små söta barn som springer omkring! No, I just change my mind about that..
Anyway, sen så har jag städat rummet lite mer. Klar med garderob, satt upp en liten hylla som jag kan ha sminket på och satt upp två ljustakar. Men efter provat tända ljusen har jag valt att jag måste flytta på dom. Det började lukta lite bränt, hehe..

Imorgon är det ghana möte som gäller, hoppas att det ger något denna gång iallafall. Har ibland haft känslan att man som bara suttit igenom det utan någon skärskild anledning egentligen. Att det som varit massa prat, och mindre prat om det vi anser som viktigt. Är kanske inte alltid det bästa att lägga ; övriga frågor, på sista punkten. Lätt att den blir stressad igenom.

Got some good news today, Maria ( min chef ) smsade och frågade om jag ville lära mig stänga + att ta hand om grillen istället för kassa. Detta innebär längre arbetspass = lite jobbigare, men mer pengar. Plus att jag får nog jobba med Emma, och det kommer nog bli riktigt bra faktiskt! :) 

 

 I will miss this summer, alot! :)



Älskar den, sååå snygg!


Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0