"liten pojke syndromet"

FÖR VI HAR TAGIT STUDEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FY FAAAAN!
Idag har vi provat våra studentmössor.. hihihi! Nu är jag supertaggad och vill att det ska bli juni 2010!


Vi passade på att pimpa Anders ;)

"liten man syndromet"- Vad Hulk kallar de män som är korta, som måste slåss i magen för att visa att dom är stor nog.
" Han slog mig i magen flera gånger, han är kort och så.. men det gjorde fan ont! "

Jobb på travet idag. I love it vill jag börja med att säga, sedan ska jag fortsätta med detta!
Jag och Isabel ska ut med vagnen, Isabel går före. Jag ställer mig med hela kroppen för att hålla upp dörren, för att isabel ska få vagnen igenom dörren måste jag hålla upp dörren helt. Det jag inte tänker på är att jag ställer emellan dörren och vagnen. Vagnen kommer i vanliga fall igenom med ett marginal på tre centimeter. Och lets face it. Så smal är jag inte.. Så isabel utbrister ;
- Men du lilla gumman, sådär smal är du fan inte så jag tar igenom mig och vagnen där... tre centimeter!!
Båda brister ut i skratt, i samband med det så fastnar jag med min shorta i handtaget på dörren. Då skrattar vi ännu mer, för jag har som fastnat mellan vagnen och dörren och kommer inte riktigt åt knappen så jag kommer lös. Vi båda skrattar jätte länge. Sen säger isabel:
-Alltså, jag skulle gärna släppa lös dig, men jag har magkramp efter att försökt att inte börja skratta högt..
Sen står vi där yttligare några minuter och skrattar..

Sedan i garderoben. Ursäkta uttrycket, men det är det ända rätta för denna mening..
Men gubbjävlar och uppstudsiga kärringar. P.g.a risk vid brand måste man ta av sig jackan och hänga in i garderoben innan man går in resturangen och det kostar 20 kronor, precis som vilken annan resturang i stan..
Men dom far för att spela på hästar, äta dyr maten, men ändå har dom inte "råd" med att betala den där garderoben. Nej nej, då är det bättre att disskutera det med mig och bli arg på mig som står där och gör mitt jobb.

Men kvällen slutade bra. Kvällens citat, gjort av Isabel; Ohh look, now I look like a hamster.. a fat one!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0