Open up your eyes


Sovmorgon till klockan 10 sedan vi-timme idag var det Tim och Filip som bjöd på fika och utöver det var det lite information om vilka som ville bli ambassadörer, dvs om det kommer elever från grundskolan som vill kolla på skolan, är det dessa som visar dom runt på skolan och programmet! 
Sedan hade vi BF-tid som enligt Berit skulle vara fritidens aktiviteter eller skapande verksamhet hela dagen ( eftermiddagen var också BF-tid ) Men tydligen var det psykosocialt arbete första BF-tiden. Kursens innehåll är väldigt intressant. Men tror vi inte kommit någonstans sedan skolan började. Och hennes röst, och sidospår utav desslike gör så man atomatiskt stänger av för att inte kasta sig ut genom fönstret. Sen hade vi då Fritidens akiviteter. Vi hade ett kort läxförhör och sedan satte vi oss och planerade en aktivitet som vi ska hålla för gruppen. Gick ganska snabbt och känns som en relativt rolig aktivitet. Ska inte avslöja för mycket. Utan hoppas att få med det hela på bild så får ni se sen! :)

Ikväll har jag varit med Emma, har sutit på Mias, kollat igenom det nya schema. Hejdå pengar, hejdå, nice to meet you anyway... Ah, precis så illa är det! Jobbar i princip ingenting den här månaden och till viss del känns det skönt, till viss del käns det ruggit tugnt. Dock i november, jobbar jag bara tre dagar.. usch va kul!.. Nej, nu är det dags för ett nytt jobb kan jag känna. För lite jobb i nuläget i alla fal...

Imorgon väntar en lång dag. Skola från 08:45 till 15 00. Sen bär det av till travet för att börja mitt och Bellas arbetspass klockan 16. Men det känns bara taggat faktiskt! Gillar travet :) Imorgon är det då iallafall tjejtravet ( i resturangen i alla fall)


Isabel på travet, lite extra arbete medan hon stod i garderoben sist.

Jag vill avsluta detta inlägg med dessa två följande saker!


Grattis till körkortet Filip! :)                                Jag hoppas operationen gått bra vännen! :)

HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0