Sexy Bitch

Fredagen började med skolan med en välbehövd sovmorgon till klockan 10 40. Sen klockan 14 hade jag en make up kurs på make up store. Fick det som present när jag fyllde 18 år av moster Anna-Malin med familj. Så jag tog en kvällsmake up. Vart väldigt bra om jag får säga det själv, men tog tyvärr ingen bra bild med resultatet. Men sen så fick man 495 kronor att handla för efter man gått kursen!

Detta var då inköpen. En svart eyeliner, En svart ögonskugga, en rough ( stavas det så?), en highlighter, en borste och ett täckstift! Med ett sammanlagt värde av 965 kronor, så fick lägga till 470 kronor.

och denna bild var den enda jag tog av sminkningen tyvärr..

Sedan efter jag gått kursen gick jag en vända på stan och hittade en vit stickad tröja från H&M för 299 kronor och ett underkläderssett från Lindex av märket lella M som jag vart lite små kär i! :)



Sedan på kvällen blev det utgång, droskan. Men det var max 150 personer där inne. hur lite folk som helst! Men jag och Isabel stod på "v.i.p listan" så behövde inte betala inträde så det kändes rätt så bra endå.

Men Vaknade igår av att min fot gjorde så ruggit ont. kände att det gjorde ont igår, men alkoholen bedövade en hel del. För igår kunde jag inte stödja på foten. Idag känns det dock lite bättre!


Imorgon ska jag och Isabel jobba på travet! :) Blir nog hur bra som helst! (=

Hejs!


Kommentarer
Postat av: BK

Gud vad fina köp Elin!

Sjukt snygg tröja du köpt, och underkläderna va ju inte lite heta!! gaaah.... galet snyggt :)!

2009-09-06 @ 20:22:22
Postat av: vic

GUD VAD FINA UNDERKLÄÄÄDER, jag dör=) vill okicså ha!

2009-09-28 @ 17:37:07
URL: http://vicence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0