She is kind of weak, she is not to fine, but I'm burning inside

Usch va skönt det är att få vara ledig en hel helg utan jobb!

Igår blev det droskan, mycket tevligt umgänge. Men droskan i sig var ingen toppen kväll. Var för mycket folk tror jag. Kön dit in var ju ett skämt. Hur lång som helst, alla knuffades, trängde sig före osv osv. Njäe bättre kvällar har jag då varit med om!

Idag så har det varit en relativt lugn dag. Träffade Emma och Stina nu ikväll. Satt bara och pratade och hade trevligt.
- Jaa alltså, vi har väl kommit till det stadiet nu att jag tar på honom sockarna på morgonen. hahah ;)

Imrn hoppas jag verkligen att det blir en så äckligt lugn dag. Länge sedan man hade en sådan lugn dag!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0