Sömnbehovet..

Sitter nu och lyssnar på Daughtry - open up your eyes

Nu kom man till den där tiden på dygnet då man känner, jag måste sova och det är nu. Men den här tröttheten man tycker ska infinna sig. Vill inte riktigt infinna sig endå!
Tycker det är väldigt underligt också. Från torsdag till fredag sov jag knappt något pga av ont i halsen. Klev upp klockan 10, gick och la mig halv 5 på morgonen till lördagen. Klockan 11 tyckte min kropp att det var dags att vakna. Var helt klarvaken. Somnade klockan 04:30 idag, klev upp 11 30 och for och jobbade. Det är ju inte en lämplig tid att sova. Så just därför tycker jag som att jag borde vara trött nu. Men icket!

God natt till alla er som lyckats / ska gå i säng nu!


Godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0