When you came in, the air went out..

Måste bara börja med att säga att True Blood är en underbar serie. Fick dock reda på idag att avsnittet som kom ut igår är det sista, sedan kommer det inte ut förren i typ juni 2010..

 

Idag så kom jag till skolan, hade ingen religonkunskap, ingen svenska. alltså bara historia tre timmar senare. Men den slapp vi, ska tydligen jobba igen senare. Så gick med Jimmie och Kristoffer och åt på tre kronor. Gick sedan hem. Kom hem, satt framför tv;n ett tag. For till Hagaskolan och hämtade Johan och gick sedan till Adams skola och hämtade honom och sprang med honom hem igen eftersom Johan cyklat iförväg. Dom växer så snabbt. Sa det till mamma senast för någon dag sedan,
- jag kommer bokstavligen kunna säga till mina småsyskon när dom är äldre " men på min tid så..." och faktiskt mena det. Om 10 år är jag 28, då är Johan 18 och Adam 16 år..

Imorgon så är det tydligen dags att pröva studentmössorna. Men det fick vår klass reda på av en ren slump. Inte av lärarna. Annars hade vi missat vår tid som vi hade för det. Plus att det ligger på vår sovmorgon... Näe, lite less på läraren våran nu. Är inte första gången hon glömt denna typ av information. Om jag ska vara ärlig så är jag ruggit less på alla lärare som inte kan inse att de är för gamla för att vara lärare. Som i psykosocialt arbete, läser man i boken inser man att det är riktigt intressant ämne. Men vi har haft ca 7 lektioner, hon har fortfarande inte kommit någonstans! Plus att hon gör lektionerna så tråkiga att man halvsover istället. Less

Klockan 16 ska jag och Bella vara på travet för att börja vårt arbetspass. Ser fram emot det! :)





En av våra Många underbara kvällar ;) Måste göras igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0