You never said, you never said, you never said it wuld be this hard..


 Daughtry har kommit ut med en ny skiva. Det här är en av många bra låtar på denna skiva. Skivan kom ut nu 2009 och heter "leave this town". Rekomenderas!

Har inte orkat skriva något nytt inlägg för datorn får fnatt så fort jag försöker bläddra bland bilder. Men jaja!

Igår var jag och Isabel hemma hos mig och satt och tittade på lite filmer och pratade, och pratade.. :)
Kvällen är en så länge inte färdigplanderad. Antingen blir det utgång på antingen Corona eller Krogen Krogen. Krogen Krogen hade ruggit bra priser ikväll. Men corona vet jag är bra samtidigt.. Annars blir det bara en lugn kväll med Emma skulle jag tro. Har ju dragit på mig en sån där uunderbar förkylning... Igen!

Och dagens inlägg avslutas med...

Ett stooort grattis till Tobias på 18års dagen! :)





HEJS!

 


Kommentarer
Postat av: mhkemgf

du är fortfarande 18år och det är 20 på corona



man kommer inte in även om man kommer före 22.30. man måste vara i 20+ares sällskap

2009-09-26 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0