And this is how you remind me of what I really am!..

I fredags jobbade vi på V65 på travet. Ganska lagomt med folk och lagomt stressigt helt enkelt!
Vi jobbade med två extra tjejer också men kom ganska snabbt på ett system på hur man ska lättast skulle få det hela att fungera med 4 pers istället för två som vi är van vid. 
Sedan åkte vi till laban en stund, laban var full! Jag och Elina for sedan förbi Olearys där en kille pratade med oss om brösthår och en annan kille som gillade hår under armarna på kvinnor. Det tyckte han var sexigt.. -just gonna leave it there! När jag kom hem åkte jag med mammas man Erik och hans kompis på all star och drack drinkar och dansade lite, drog med fel kille på dansgolvet, men han var lite på sedan så jag tror inte han tyckte att det gjoorde något!

Igår jobbade vi på V75, gick relativt bra. Mycket städning osv dock, stress från och till men sålde glass mesta delen av dagen med en tjej som heter moa som typ ska köpa min moped också! Så det var ju inte helt fel det heller. Sedan så jobbade vi lite på projektarbetet med ghana tjejerna sedan åkte vi till Krogen.Våran lilla ängel var "lite" på pickalurven under kvällens gång. En annan gillar tydligen säd, den tredje drev med en kille länge på engelska och berättade sedan att hon var från Sverige och den sista lämade oss tidigt!

Nu ska vi skriva klart projektarbetet!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0