If I told you, kiss me goodnight. Then would you or would you just turn your back and walk away!

Gårkvällen var planerad till en början, slutade oplanerad, men blev i det stora hela bra ändå!

 

Hade fått sms från min kära mor imorrse som tyckte att jag skulle sätta mig på bussen och bege mig till fjällen. Men sista bussen hade gått för 2 timmar sedan så jag tar 06 bussen imorgonbittï. Så såvida jag inte blir trött typ just nu i detta ögonbick ger jag upp hoppet om att sova ikväll och sover på bussen imorgon istället! Det känns som om det är så det kommer sluta iaf! Måste packa, diska lite, sen är huset finfint för att visas på tisdag! Man må ju vara kungen på att städa, har jag hört!

 

Nu ska jag iaf ta och göra lite teori och tagga fjällen imorgon. Mamma, om jag inte får gå på afterskii blir jag gnällig! ;)

 

Lycka till att sova gott follk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0