If today were you're last day..

I need him, I don't need you..

Kvällen igår vart lugn men ett härligt gäng, förstås!
Isabel och hennes ideer efter klockan 00 är inte att leka med. Denna gång blev offren Anders och Johan.
Uppdraget var följande : Anders skulle ha salt, precis som om han skulle ha tiquila och Johan skulle ta peppar. Dom skulle då slicka detta och sedan svälja ner saltet / peppar med öl..
Jag ska ladda upp filmen på youtube. Men.. Kan med säkerhet säga att det inte är att rekomendera!

Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, skickat ut lite CV. Tror dock jag ska skriva ut idag lr imorgon och gå och lämna ut lite över allt imorgon..
Nu ska jag se lite gossip girl tror jag!


Blir lika taggad på studenten varje gång jag ser bilden!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0