I'm not so sure you are telling me everything. But You'll come around sometime.

Wake up honey, jag vet inte om du alltid vart såhär barnslig och jag bryr mig inte. Men jag går bf och just nu beter du dig som en liten 12 åring!

Igår så förvandlade jag lillebror rum till en garderob! Jaa, jag hade frågat om lov. Jag lovade att ge honom klädråd om jag fick ha hans rum som garderob. Det blev iaf skitsnyggt och nu hittar jag ju faktiskt mina kläder mitt i vimmlet!

Imorgon blir det tandläkar tid, får se hur mycket skola som hinns med imorgon dock pga det. Har nämligen inte bara en tandläkar tand, utan två! Hoppas på att dom ska kunna laga min tand!

Nu blir det att plugga den där satans teorin. Men blir ju lagomt sne när rätt svarsalternativ är fel!
Ska gnälla på pappa imorgon som kan gnälla vidare!

Hare så bra gott folk!

Och Dhennis, krya på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0