It's been a long night in New York city..

Somehow you make me happy. Make me feel warm inside and it feels like I'm in a movie somehow..
And I don't even know you..

Vart blev en film kväll med mina BF flickor från Ghanagruppen. Min fru, min vän och den där frida.. ;)

Det blev en bra kväll. Jag och Elina stortjöt till A walk to remember. But who can blame us?..!
Sedan testade vi att snorta socker upp i näsan. Varför undrade ni då? Jo, Elina funderade på om sockerkicken kickade in då snabbt. Hon prövade, gnällde över att det gjorde ont. Då prövade jag med. Detta finns med på film också.. Om det funkade undrar ni kanske då? Och det kan jag tala om, det gjorde det icket!

Sedan spelade ni in sånger till isabels mobil som nu låter när vi ringer.
Elin - Isabel, isabel, SVARA! JAG BEHÖVER PRATA MED DIG

Nej, nu ska jag faktiskt sova. Börjar jobba klockan 12 imorgon. Nästan gråtfärdig för tillfället..
Sovgott folket så hörs vi!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0