So close, no matter how far. Could not be more from the heart..

Började klockan 10 idag. Skönt att sova lite! Fick ett samtal från Daniel som inte var så nöjd att kön va enorm och va lite gnällig. 5 min senare fick jag ett sms där han skrev att balbiljetten var fixad. Hur undrar man då? Jo, han trängde sig i kön! Du är min kung Daniel!

Sedan pågick en dag av skolarbeten osv. Gick förbi trafikskolan och har nu klarat alla faser på teorin. Snart körkort hoppas jag då!

Sen efter det när jag kom hem så fick jag reda på att vårt hus blev sålt idag, för 140 000 mer än vad vi begärt för huset. Inte helt fel! Den 23 Juli ska vi senast vara ute ur huset, så bye bye Djupbäcksvägen 24.. I'll miss you!

Vi får se hurvida jag flyttar med familjen då eller om jag skaffar eget direkt. Hoppas och blir troligtvis egen lägenhet direkt. Och är såå taggad! Då är man ju fan vuxen på riktigt!

Imorgon blir det skola sen ska jag vara med F tror jag + kanske träna .

På fredag blir holmsund med Ghanatjejerna och bada badtunna med öl, blir bra det där!

Lördag blir Emma, ev olles med Marlene!

Söndag blir träna med Bella och sen jobba från 16 - 20 på mias!


Hittade en klänning, sådär längst bak i garderoben you know!

Den var ganska söt tycker jag! Nu ska jag skriva på mitt svenska tal tror jag..!

Peace out people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0