Somehow I found myself so lost in you..

Idag har det vart en skoldag. Inte vilken skoldag som helst, nej nej! Idag skulle jag hålla ett sammandrag på ca 40 min tillsammans med 3 andra angående Ghanaprojektet. Hade inte ens kollat igenom papperen när jag kom till skolan. Men det gick relativit bra tyckte jag. Sen kom min lärare fram och sa att det var min bästa redovisning under gymnasietiden! Och sådant är ju alltid kul att höra om inte annat!

Sedan blev det lite projketarbete osv.

Kring 19 hämtade jag balklänningen, den är superfin. Får upp den men den sitter ruggit tight över brösten. Kan ju  garantera att det inte blir bh under den där klänningen iaf. Men det kan ju vara bra att andas så det blir att träna järnet. Funderar på att ersätta lunchen med proteinpulver också. Men främst ändra kost osv! Önska mig lycka till, tack!
Och sola solarium utav dess like!

Hur som helst nu blir det att plugga teori, sen plugga tal i svenskan tills imorgon och sedan ringa ett samtal!


The best that I've got


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0